Stranica 1 od 2

“Nije jer se babe sjećaju, a unuci “ponešto znaju” kako se poljak teško kuvao”: znaju to starci, a možda i neko od njihovih unuka, kako je teško skuhati grah poljak.

Šipak ili nar je definitivno jedan od simbola Hercegovine. Samonikli, divlji šipci se doslovce nalaze na svakom koraku u ovim krajevima.

U Hercegovini se još uvijek mogu naći starinske košnice za proizvodnju meda: to je nasljedstvo koje pripovijeda priču o dugogodišnjoj pčelarskoj tradiciji ovog područja.

Ukoliko jedan proizvod postane simbol nekog mjesta to je zato što u sebi nosi boje, okuse, historiju i zvukove tog mjesta.

Naziv pršut ima jasno latinsko porijeklo, od pro, što znači "prije", i “exsuctus”, što znači "isušeno".

Sir iz mijeha je jedan od najstarijih i možda najskromnijih proizvoda Hercegovine, čije porijeklo seže čak do ilirskih pastira Dinarskih Alpa, a koji je stoljećima hranio lokalno stanovništvo, čak i u periodima gladi: to je otporan sir, mastan, hranljiv, koji je zahvaljujući posebnoj obradi preživljavao i najteže zime.

Stranica 1 od 2

Kontakt

 

Turistička zajednica HNŽ/HNK
Adresa: Dr. Ante Starčevića bb
Tel. : +387 36 355 090
Fax : 387 36 355 096
email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
www.hercegovina.ba

Preuzmite publikaciju

Mapa Agroturizam Hercegovine

Projekt Agroturizam

Projekt: Razvoj ruralnog turizma u Hercegovačko-neretvanskoj županiji/Hercegovačko-neretvanskom kantonu/
Menadžer projekta: Semir Temim
Ekspert: Robert Baćac
Koordinator:Ramiz Bašić
Mostar, 2016./ 2017.
Projekt financirala i implementirala:
Turistička zajednica HNK/Ž